fredag 9 januari 2015

198: Morrhår (7 av 365)


Ja jag vet och förstår att jag inte är ensam att lägga upp en bild på en katt på det här temat men jag älskar den här kattens morrhår. De är jättelånga och står rakt ut och ögonbrynen står rakt upp vilket jag tycker är helt underbart :) Den här bilden är tagen härom natten när jag inte kunde sova. Franz höll mig sällskap i soffan och jag passade på att fota hans underbara morrhår. Här lyckades jag få honom att titta upp och jag tycker verkligen att den här minen är tjusig ;)

5 kommentarer:

  1. Hej och välkommen igång!
    Vi administratörer gör en liten ”kontrollrunda” för att se så att allt funkar som det ska på era bloggar. Loggan är på plats, toppen, och numreringen är tydlig och klar.
    Däremot skulle det underlätta mycket om du kunde tillåta kommentarer med enbart Namn och URL istället för som du har det nu: att man måste vara inloggad i t.ex. Google eller Wordpress för att kunna kommentera. Jag tror att du får mer feedback om du förenklar för dina besökare.
    Lycka till med fotograferandet!
    Janicke, Admin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket för kollen och responsen!! Jag trodde att alla kunde kommentera så det var jättebra att ni sa att det inte var så. Nu har jag ändrat det hoppas jag :)

      Radera
  2. Jag tycker det är jätteroligt att se alla katter! Kommer har morrhåren på vår katt också skulle jag tro :) Stilig katt och stiligt foto.

    SvaraRadera
  3. Så fin katt och den ser ut att stolt visa upp sina fina morrhår :=)

    SvaraRadera
  4. Fin katt och fina morrhår! :)

    SvaraRadera