söndag 27 december 2015

Fotoutmaning 2016

Jag hade tänkt att jag skulle försöka hinna ikapp men jag missade för mycket i somras och höstas så det var i princip omöjligt. Det är för många bilder kvar och det blir inte bra om jag bara matar in bilder. Jag vill ju att de ska passa på respektive tema också. Det roliga är ju att hitta kluriga lösningar på de teman som anges :) Vissa teman känns tråkigt att jag inte hann med men det går ju att återanvända ett annat år, dock inte bilderna tyvärr... 

Nu tar jag några dagars paus innan 2016 års utmaning drar igång och det här året ska jag vara mer på G hela året. Nu vet jag ju vad som förväntas så det borde gå lättare i år, tror jag :) 

Skriv gärna en kommentar om du följer min utmaning så att jag kan titta tillbaka och kanske lägga till dig i min "följer-lista". Det är ju så många bloggar att gå igenom och alla passar inte alla så det gäller att ha koll på vilka man vill följa liksom... Vi ses 2016! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar